LinkedIn-training zeer goed ontvangen

Onze cursisten beoordelen deze LinkedIn-training gemiddeld met een 8,9!

LinkedIn: Personal branding & Meer klanten

1. Aan de slag met uw LinkedIn profiel voor de financiële professional (beginners)

Deze LinkedIn cursus bestaat uit een ochtendprogramma voor beginners en een middagprogramma voor gevorderden. U kunt ervoor kiezen om alleen het ochtendprogramma te volgen, alleen het middagprogramma of beide.

Leerdoel

Het doel van deze LinkedIn cursus is dat u leert:

  • Wat LinkedIn is;
  • Wat online netwerken via LinkedIn inhoudt en u krijgt tips om dit te verbeteren;
  • Hoe u een professioneel profiel op LinkedIn maakt;
  • Hoe alle knoppen in LinkedIn werken en hoe u daarmee zelf aan de slag kunt;
  • Hoe u kunt zoeken in LinkedIn en gebruik kunt maken van filters.

In deze cursus gaat u met name zelf aan de slag met uw eigen laptop.

Doelgroep

Deelnemers aan deze cursus hebben nog geen LinkedIn profiel of al wel een profiel, maar weten dat dit niet op niveau is. Deelnemers hebben de behoefte te leren hoe LinkedIn werkt. Deelnemers kunnen werknemers zijn van een bedrijf of de eigenaar van een bedrijf dat lid is van Extendum.

Doelgroep: Accountants, belastingadviseurs, bedrijfsadviseurs en medewerkers van MKB accountantskantoren

Daarnaast kunt u de training ook incompany volgen met uw kantoor of incompany aanbieden aan uw MKB-relaties.

Inhoud

Vooraf worden de profielen door de docent bekeken. Als u nog geen LinkedIn account heeft, dan krijgt u een handleiding toegestuurd zodat u vooraf aan de training alvast een account kunt aanmaken. Dat is de minimale eis om mee te kunnen doen aan deze training.

Onderwerpen

  • LinkedIn in het kort
  • Hoe ziet een goed LinkedIn profiel eruit?
  • Elkaars profielen bekijken
  • Tips & Tricks
  • Meteen zelf aan de slag met aanpassingen aan uw profiel
  • Wat kunt u allemaal met LinkedIn?
  • Uitleg over alle knoppen op LinkedIn
  • Wat zijn Groepen?
  • Wat is een Bedrijfspagina?
  • Zoeken in LinkedIn
  • Tijd voor een paar laatste vragen

Algemene informatie

Zie onderaan deze pagina.

2. Zakelijk meer rendement uit LinkedIn voor de financiële professional (gevorderden)

Deze LinkedIn cursus bestaat uit een ochtendprogramma voor beginners en een middagprogramma voor gevorderden. U kunt ervoor kiezen om alleen het ochtendprogramma te volgen, alleen het middagprogramma of beide.

Leerdoel

Het doel van deze LinkedIn cursus is dat u leert:

  • Hoe u LinkedIn als professional kunt inzetten;
  • Een LinkedIn bedrijfspagina aan te maken en u weet hoe u een bedrijfspagina kunt inzetten als instrument;
  • Wie uw doelmarkt is en hoe u ze kunt bereiken via LinkedIn;
  • Wat online netwerken is en hoe u uw netwerk via tweede graad contacten kunt uitbreiden;
  • Welke communicatie instrumenten LinkedIn biedt en hoe ze werken;
  • Wat de invloed van algoritmes zijn op de communicatie op LinkedIn;
  • Om uw eigen contentstrategie te maken;
  • Hoe website, content en social media met elkaar samen werken
  • Actieplan
  • Tijd voor een paar vragen

Aan het eind van de training heeft u een aanvullend actieplan gemaakt, waar u gericht mee verder kunt om nog meer rendement uit LinkedIn te halen.

Doelgroep

Deze cursus is bedoeld voor deelnemers die de cursus ‘Aan de slag met uw LinkedIn profiel voor de financiële professional’ hebben gevolgd en/of voor deelnemers die al een professioneel LinkedIn profiel hebben met minimaal 150 connecties.

Deze cursus is geschikt voor de financiële professional of medewerker die zich bezighoudt met social media of de eigenaar van het bedrijf die zich als ondernemer op LinkedIn beter wil leren profileren en aan meer klanten wil komen.

Doelgroep: Accountants, belastingadviseurs, bedrijfsadviseurs en medewerkers van MKB accountantskantoren

Daarnaast kunt u de training ook incompany volgen met uw kantoor of incompany aanbieden aan uw MKB-relaties.

Inhoud

Vooraf worden de profielen door de docent bekeken en op kwaliteit getoetst.

Onderwerpen

  • Korte introductie social media
  • Vergroten zichtbaarheid
  • Aan de slag met uw bedrijfspagina
  • De 4 kanalen om te communiceren via LinkedIn
    Home – bijdrage schrijven
    Home – artikel schrijven via LinkedIn
    Communicatie in Groepen
    Communicatie via Bedrijfspagina
  • Geavanceerd zoeken in LinkedIn
    U leert hoe uw doelgroep eruitziet en hoe u deze kunt vinden via LinkedIn
  • Verschil tussen gratis en betaald LinkedIn account
  • Waar vind u uw prospects op LinkedIn?
  • Hoe haalt u meer klanten uit LinkedIn?

Tijd

Van 09.30 tot 12.30 uur (ochtendprogramma beginners)
Van 13.30 tot 16.30 uur (middagprogramma gevorderden)

Docent

Judith de Pagter – LinkedIn expert en trainer

Algemene informatie

  • U neemt zelf een laptop mee en een oplader.
  • U krijgt aan lesmateriaal tijdens de cursus: een hand-out en pen om aantekeningen te maken.
  • U krijgt aan lesmateriaal na de cursus: de presentatie in PDF. En een door de docent geschreven e-book ‘Mensen online met elkaar verbinden’ toegestuurd. Deze volledige handleiding van 200 pagina’s wordt altijd in januari en september volledig bijgewerkt.
  • Aan het einde van de cursus ontvangen de deelnemers een Certificaat van Deelname.
  • Deelnemers krijgen tot 2 weken na de cursus de mogelijkheid voor het stellen van vragen.
  • Twee weken na de cursus ontvangen de deelnemers een individuele review via e-mail op uw persoonlijke aangepaste LinkedIn profiel.

iOS touchscreen gebruikers: Voor delen 2 keer tikken